Notice: Undefined index: seo_settings_EN in /var/www/vhosts/pkcco.ir/httpdocs/includes/GlobalFns.inc.php on line 5371
Headlines
Headlines
 استفاده از نبشی مقوایی در صنعت چوب ومبلمان
نبشی مقوایی در زمینه بسته بندی امروزه یکی از متداول ترین المان های بسته بندی بوده که از وارد شدن آسیب به محصول جلوگیری مینکند. در این مقاله شما با علت های مهم در زمینه استفاده از نبشی مقوایی در صنعت چوب ومبلمان آشنا میشوید.
More ...
 

 نبشی مقوایی چیست؟
همیشه آسیب محصول در طول حمل و نقل، ضررهای بسیاری به تولیدکنندگان ایجاد کرده است. استفاده از راهکارهایی همچون نبشی مقوایی میتواند این آسیب را به حدافل برساند. اما این کالای پرمصرف چیست؟
More ...
 

 طراحی داخلی با لوله مقوایی
امروزه در طراحی داخلی از متریال های خاص جهت ایجاد طرح های منحصر بفرد استفاده میشود که لوله مقوایی با داشتن ویژگی های ظاهری مخصوص بخود و کاربری های متنوع از جمله این متریال ها شناخته شده است.
More ...
 

 راه اندازی پیج اینستاگرام
فضای مجازی این روزها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده به طوریکه در دوران کرونا این فضای مجازی بود که به کمک ما آمد تا بتوانیم روزمره های زندگی را برطرف نماییم و به همین منظور حضور در این فضا و استفاده از آن اجتناب ناپذیر است.
More ...
 

 ضرورتها در بسته بندی محصولات داخلی و صادراتی
هنر بسته بندی قدمتی به درازای عمر نسل بشر دارد. از زمانی که انسان غارنشین، باقیمانده گوشت شکار را برای نگهداری در زمانی طولانی تر در برگ های درختان می پیچید، بسته بندی معنا گرفت. اما انستیتوی بسته بندی آمریکا در کتاب لغت نامه بسته بندی خود، آن را چنین تعریف کرده است: در بر گرفتن محصولات، اقلام یا بسته ها در یک کیسه، جعبه، لیوان، سینی، قوطی، لوله، بطری یا فرم دیگری از ظروف که بتوانند یکی از اعمال عمده زیر را انجام دهد. - در برگرفتن برای حمل و نقل و استفاده از محصول - محافظت - انتقال اطلاعات
More ...
 

ساخت غرفه با لوله مقوایی
 غرفه ای از لوله های مقوایی
تفکر استفاده از لوله مقوایی در ساخت غرفه تفکر جدیدی نیست اما نحوه استفاده در هر بار میتواند طرحی جدید و خاص را ایجاد کند.
More ...
 

اولین شوک مثبت در جهت توسعه صادرات وارد شد
 اولین شوک مثبت در جهت توسعه صادرات وارد شد
مصوبه روز گذشته هیات امنای صندوق توسعه ملی مبنی بر کاهش نرخ سود تسهیلات صادراتی به ۱۱ درصد از محل منابع این صندوق می‌تواند نویدبخش اجرایی شدن بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی که چندی پیش توسط هیئت دولت ابلاغ شد باشد.
More ...
 

 لکسوس مقوایی
شرکت لکسوس در طرح جدید اقدام به ساخت یک مدل مقوایی از خودروی خود کرد.
More ...
 

 بسته‌بندی‌ غیراستاندارد مواد غذایی ریشه سرطان‌های لنفاوی
...
More ...
 

 ممنوعیت صادرات میوه بدون بسته‌بندی
...
More ...
 

 ساخت غرفه با لوله مقوایی
ایده های ساده و متریال های ساده زیبایی دلنشینی را ایجاد میکند.
More ...
 

 رکود در بازار، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی آلات بهداشتی تهران را لغوکرد.
رکود در بازار آیا دلیل مناسبی برای لغو یک نمایشگاه بین المللی می باشد؟
More ...
 

 کاهش نرخ سود، به نام تولید به کام بانک
گروه بانک و بیمه: موضوع کاهش نرخ سود بانکی، در روزهای اخیر به یکی از مهم‌ترین محورهای خبرهای اقتصادی رسانه‌ها تبدیل شده است.
More ...
 

 موافقت با تولید کاغذ از صدف کوهی
سارا اصغری - گروه معدن: صدف کوهی یا صدف لوماشل یکی از ۶۴ نوع ماده معدنی یافت‌شده در معادن ایران است که تنها در معادن استان گلستان یافت می‌شود. در حقیقت صدف کوهی یک نوع ماده معدنی کرم تا سفید رنگ است که از تجمع سنگ و سخت‌شدگی پوسته و اسکلت صدف‌ها تشکیل شده و درحقیقت به لایه‌های عظیم فسیل گوش‌ماهی که به سنگ تبدیل شده، اطلاق می‌شود. در اصل به این ماده معدنی، لوماشل یعنی سنگ آهکی که در داخل آن فسیل صدف است، گفته می‌شود.
More ...
 

تولید لوله مقوایی
 آغاز به کار خط تولید لوله مقوایی در صنایع بسته بندی پارس کیمیا سلولز
در ادامه گسترش فعالیت این گروه صنعتی، خط تولید لوله مقوایی در گروه صنعتی پارس کیمیا سلولز راه اندازی شد.
More ...
 

طراحی داخلی با لوله مقوایی
 طراحی داخلی با لوله مقوایی
پروژه Aesop DTLA ،کاری از شرکت Brooks + Scarpa،واقع در محله تاریخی تئاتر لس آنجلس می باشد.تیم طراحی در این پروژه ،از مقوای کارتن مدور و در اشکال لوله ای در سراسر این فضا استفاده کرده است.
More ...
 

 برگزاری کارگاه یک روزه ساخت درختانی از مقوا
در 15 اسفند 1393 همزمان با روز درختکاری ، انجمن مجسمه سازان ایران کارگاهی با عنوان ساخت درختان با مقوا در بوستان باغ فردوس تهران برگزار کرد. شرکت پارس کیمیا سلولز با ارائه نبشی مقوایی توانست سهمی کوچک در این برنامه حمایتی از محیط زیست ایفا کند.
More ...
 

 جبران عقب‌ماند گی‌ها با تقویت صنعت بسته‌بندی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره برترین‌های صنعت بسته‌بندی کشور گفت: صنعت بسته‌بندی، فعالیتی جمعی و خوشه‌ای است و با کار گروهی و بررسی ابعاد متفاوت کار و آینده‌نگری در این زمینه می‌توان عقب‌ماندگی در بسیاری از حوزه‌ها را جبران کرد.
More ...
 

 نحوه بسته بندی
چکیده
More ...
 

  چرخه معیوب بورس و ارز
بازار آزاد ارز در خیابان اسلامبول نیم ساعت پس از آنکه شاخص بورس در خیابان حافظ بسته شد میل به نوسان پیدا کرد. قیمت دلار در بازار آزاد از 3 هزار و 430 تومان تا سطح 3 هزار و 475 تغییر کرد. تغییری که به گفته فعالان بازار ارز تحت تاثیر ریزش بورس صورت گرفت.
More ...
 

 
1 2 صفحه: